Proqramlaşdırma 1-ci səviyyə

Müddət: 12 Ay - 250 Saat
Qiymət: Aylıq 160 AZN
1. Kompüter nədir?
2. Kompüterdən düzgün istifadə qaydaları
3. Kompüterin informasiya texnologiyalarında rolu
-
- Daxil etmə qurğuları
- Xaric etmə qurğuları
- Kompüterin daxili qurğuları
- Kompüterin xarici qurğuları
-
-
- CPU (Mərkəzi əməliyyat bloku)
- Ana plata
- RAM
- ROM
- Sərt disk
- Elektrik bloku
- Soyuducu qurğu
- Şəbəkə kartı
- BİOS çipi
-
1. Sistem proqramları
2. Tətbiqi proqramlar
3. Dəstək proqramları
4. Qrafik proqramlar
1. Pəncərə anlayışı
2. Çox proseslilik
3. Tapşırıqlar paneli
4. Qovluq əməliyyatları
5. İnternetdən istifadə qaydaları
1. Mətn proqramları
2. Cədvəl proqramları
3. Təqdimat proqramları
1. 10-luq say sistemi
2. 2-lik say sistemi
3. 8-lik say sistemi
4. 16-lıq say sistemi
1. Alqoritm nədir?
2. Alqoritmin müəyyənlik xüsusiyyəti
3. Alqoritmin kütləvilik xüsusiyyəti
4. Alqoritmin diskretlik xüsusiyyəti
5. Alqoritmin nəticəlilik xüsusiyyəti
6. Alqoritmin determinantlıq xüsusiyyəti
7. Alqoritmin aydınlıq xüsusiyyəti
8. Alqoritmin analiz olunması
1. Alqoritmin sözlə təsviri
2. Blok-sxemlə təsviri
3. Alqoritmin alqoritmik dillə təsviri
1. Maşın dili
2. Assembler dili
3. Yüksək səviyyəli dillər
1. Python
2. Java
3. C#
4. C/C++
5. PHP
6. JavaScript
1. Scratch proqramlaşdırma dilinin kompüterə yüklənməsi
2. Proqramın interfeysi və alətlər
3. Obyekt anlayışı
4. Obyektin koordinatları
5. Obyektlərin hərəkət blokları
6. Obyektlərə alqoritm tətbiq etmək
7. Proqrama səslərin daxil edilməsi
8. Proqrama qələmin daxil edilməsi
9. Yeni dəyişən tanımlamaq
10. Hadisələrin idarə olunması
11. Nəzarət bloklarından istifadə
12. Dövr operatorundan istifadə
13. Gözləmə operatorundan istifadə
14. Şərt operatorundan istifadə
15. Müqayisə operatorlarından istifadə
16. Hesab operatorlarından istifadə
1. Scratch mühitində alqoritm qurmağın tətbiqi
1. LAN
2. WAN
3. WLAN
4. MAN
1. Access
2. Oracle
3. MySql
4. SQL Server
- Java-nın Kompüterə quraşdırılması
- Java virtual maşın
- Proqram yazmağın üç əsas addımı
- Kod yazmaq
- Kodu kompilyasiya etmək
- Proqramı işə salmaq
- Java-nın kod strukturu
- İlk “Salam dünya” proqramının yazılması
- Java təhlükəsizliyi
- Şərhlər
- Tiplər
- Dəyişən anlayışı
- Dəyişənlərin inisiallaşdırılması
- İdentifikator anlayışı
- Açar sözlər
- Ədəd tipli dəyişənlər
- Sətir tipli dəyişənlər
- Məntiqi tipli dəyişənlər
- Simvol tipli dəyişənlər
- Tip çevirmələri
- Operator anlayışı
- Riyazi operatorlar
- Müqayisə operatorları
- Nəzarət blokları
- Şərt operatorları
- Switch operatoru
- Dövr operatorları
- Metodların istifadəsi
- Main metodu
- Metodların arqumentləri və qayıdış tipləri
- Metodların overload edilməsi
- Massivlər
- Massivlərin elementlərinin sortlaşdırılması
- Sətir əməliyyatları
- Sətirlərin axtarışı və çevrilməsi
- Import blokunun istifadəsi
- Static import
- Kolleksiyalar
- Fayllar
- Fayldan oxumaq və fayla yazmaq
- Java istisnalar
- Try-catch-finally bloku
- Obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın əsasları
- Obyekt anlayışı
- Sinif anlayışı
- Sinif faylı
- İnterfeys anlayışı
- Paket anlayışı
- Varislik və enkapsulyasiya
- Polimorfizm
- Static dəyişənlər və metodlar
- Konstruktorlar
- Obyektinin həyat dövrü
- Konstruktorların overload edilməsi
- This açar sözünün istifadəsi
- Super açar sözünün istifadəsi
- Stack və heap yaddaş
- Java ilə verilənlər bazası
- Baza əməliyyatları
- Select, insert, delete, update komandaları
- İcra oluna bilən JAR faylının yaradılması
- JavaFX platformasında obyektlərlə iş