Müddət: 12 Ay - 250 Saat

Qiymət: Aylıq 160 AZN

1. Kompüter nədir?
2. Kompüterdən düzgün istifadə qaydaları
3. Kompüterin informasiya texnologiyalarında rolu

    1. Daxil etmə qurğuları
    2. Xaric etmə qurğuları
    3. Kompüterin daxili qurğuları
    4. Kompüterin xarici qurğuları
      • CPU (Mərkəzi əməliyyat bloku)
      • Ana plata
      • RAM
      • ROM
      • Sərt disk
      • Elektrik bloku
      • Soyuducu qurğu
      • Şəbəkə kartı
      • BİOS çipi

1. Sistem proqramları
2. Tətbiqi proqramlar
3. Dəstək proqramları
4. Qrafik proqramlar

1. Pəncərə anlayışı
2. Çox proseslilik
3. Tapşırıqlar paneli
4. Qovluq əməliyyatları
5. İnternetdən istifadə qaydaları

1. Mətn proqramları
2. Cədvəl proqramları
3. Təqdimat proqramları

1. 10-luq say sistemi
2. 2-lik say sistemi
3. 8-lik say sistemi
4. 16-lıq say sistemi

1. Alqoritm nədir?
2. Alqoritmin müəyyənlik xüsusiyyəti
3. Alqoritmin kütləvilik xüsusiyyəti
4. Alqoritmin diskretlik xüsusiyyəti
5. Alqoritmin nəticəlilik xüsusiyyəti
6. Alqoritmin determinantlıq xüsusiyyəti
7. Alqoritmin aydınlıq xüsusiyyəti
8. Alqoritmin analiz olunması

1. Alqoritmin sözlə təsviri
2. Blok-sxemlə təsviri
3. Alqoritmin alqoritmik dillə təsviri

1. Maşın dili
2. Assembler dili
3. Yüksək səviyyəli dillər

1. Python
2. Java
3. C#
4. C/C++
5. PHP
6. JavaScript

1. Scratch proqramlaşdırma dilinin kompüterə yüklənməsi
2. Proqramın interfeysi və alətlər
3. Obyekt anlayışı
4. Obyektin koordinatları
5. Obyektlərin hərəkət blokları
6. Obyektlərə alqoritm tətbiq etmək
7. Proqrama səslərin daxil edilməsi
8. Proqrama qələmin daxil edilməsi
9. Yeni dəyişən tanımlamaq
10. Hadisələrin idarə olunması
11. Nəzarət bloklarından istifadə
12. Dövr operatorundan istifadə
13. Gözləmə operatorundan istifadə
14. Şərt operatorundan istifadə
15. Müqayisə operatorlarından istifadə
16. Hesab operatorlarından istifadə

1. Scratch mühitində alqoritm qurmağın tətbiqi

1. LAN
2. WAN
3. WLAN
4. MAN

1. Access
2. Oracle
3. MySql
4. SQL Server

  1. Java-nın Kompüterə quraşdırılması
  2. Java virtual maşın 
  3. Proqram yazmağın üç əsas addımı
    1. Kod yazmaq
    2. Kodu kompilyasiya etmək
    3. Proqramı işə salmaq
  4. Java-nın kod strukturu
  5. İlk “Salam dünya” proqramının yazılması
  6. Java təhlükəsizliyi
  7. Şərhlər
  8. Tiplər
  9. Dəyişən anlayışı
  10. Dəyişənlərin inisiallaşdırılması
  11. İdentifikator anlayışı
  12. Açar sözlər
  13. Ədəd tipli dəyişənlər
  14. Sətir tipli dəyişənlər
  15. Məntiqi tipli dəyişənlər
  16. Simvol tipli dəyişənlər
  17. Tip çevirmələri
  18. Operator anlayışı
  19. Riyazi operatorlar
  20. Müqayisə operatorları
  21. Nəzarət blokları
  22. Şərt operatorları
  23. Switch operatoru
  24. Dövr operatorları
  25. Metodların istifadəsi
  26. Main metodu
  27. Metodların arqumentləri və qayıdış tipləri
  28. Metodların overload edilməsi
  29. Massivlər
  30. Massivlərin elementlərinin sortlaşdırılması
  31. Sətir əməliyyatları
  32. Sətirlərin axtarışı və çevrilməsi
  33. Import blokunun istifadəsi
  34. Static import
  35. Kolleksiyalar
  36. Fayllar
  37. Fayldan oxumaq və fayla yazmaq
  38. Java istisnalar
  39. Try-catch-finally bloku
  40. Obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın əsasları
  41. Obyekt anlayışı
  42. Sinif anlayışı
  43. Sinif faylı
  44. İnterfeys anlayışı
  45. Paket anlayışı
  46. Varislik  və enkapsulyasiya
  47. Polimorfizm
  48. Static dəyişənlər və metodlar
  49. Konstruktorlar
  50. Obyektinin həyat dövrü
  51. Konstruktorların overload edilməsi
  52. This açar sözünün istifadəsi
  53. Super açar sözünün istifadəsi
  54. Stack və heap yaddaş
  55. Java ilə verilənlər bazası
  56. Baza əməliyyatları
  57. Select, insert, delete, update komandaları
  58. İcra oluna bilən JAR faylının yaradılması
  59. JavaFX platformasında obyektlərlə iş